Ürün İade

ürün-iade

Dünya Turizm üzerinden sadece toptan satış yapılmaktadır. Satışlarımız yasal prosedürlere uygun olarak faturalı yapılmaktadır. Bu sebeple ürün iadelerinde iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeden iade talebi kabul edemiyoruz. Bu konuda ısrarcı olmanın sonucu değiştirmeyeceğini bildirmek isteriz.

Sitemiz tüketicilere satış yapmamaktadır. Sadece ticari işletmelere satış gerçekleştirmektedir. Eğer ticari işletme olarak bizden alışveriş yapan kişilerin ticari faaliyet göstermediği anlaşılması durumunda siparişleri de iptal edilecektir. Siparişlerde cayma hakkınız bulunmamaktadır. Cayma hakkı tüketiciler için vardır. Firmamız son kullanıcılara yani tüketicilere satış yapmamaktadır.

Ürün İadesi fatura tarihinden itibaren 30 iş günü içerisinde yapılabilmektedir. İade edilecek ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir. Sadece kusurlu mal gönderimi olması durumunda kargo ücreti tarafımıza ait olacaktır. Size gelen kargonun hasarlı olması malzemenin kusurlu olduğu anlamına gelmemektedir. Hasarlı Kargolar için kargo tutanağı yaptırılması gerekmektedir.(Bkz: Kargo Tutanağı)

Ürün iadeleri, mal değişimi şeklindedir. Para iadesi yapılmamaktadır.

Mal değişimi isteği olması durumunda yeni seçilecek malda kampanya mevcut ise müşteri o kampanyadan yararlanamaz.

Bir bölgeye veya herhangi bir kişiye özel yapılmış siparişlerde iade talebi kabul edilmemektedir. (Örnek: Bir bölgeye ait özel tasarım magnet yapımında)

Ürün iadelerinde ambalajı bozuk, kirli, yırtık, kırık vs. gibi kusurlar olması durumunda iade kabul edilmemektedir.